Prva kampanja posebno kreirana za uvjete globalne pandemije
«Stvorimo ljepši dom zajedno» kao odgovor na situaciju u kojoj se našao cijeli svijet!
«Stvorimo ljepši dom zajedno» kao odgovor na situaciju u kojoj se našao cijeli svijet!
Edukativna kampanja HUHIV-a nosila je poruku da je spolno zdravlje stvar svakog pojedinca!
Osnovna poruka kampanje temeljila se na hranjivom i ukusnom doručku kao najboljem početku dana.
Najbolji trenutak u #agencylife životu je kad radiš na klijentu kojeg voliš i koji ima proizvod u koji vjeruješ. Bilo kakav brief tada dočekaš s oduševljenjem. Tako je bilo i s ovim.
Kampanjom se ističe RAF program koji korisnicima Booking.com platforme omogućuje da međusobno dijele popust za rezervacije.
Za klijenta Beiersdorf organizirali smo intimnu večeru za influencere na kojoj smo predstavili novu NIVEA Rose Micellair liniju.
U cilju repozicioniranja brenda na domaćem tržištu, Optima Telekom pokrenula je projekt.
Cilj kampanje bio je jačanje komunikacije brenda i njenog imidža, te povećanje frekvencije ispijanja nove NESCAFÉ Gold kave.
NIVEA je, naslanjajući se na globalni program društvene odgovornosti “Stalo nam je do obitelji” provela projekt Neka odrastanje bude dječja igra.
Tjedan Europe je projekt Europske komisije u sklopu kojeg se predstavljaju aktivnosti čiji je cilj promicanje raznolikosti zemalja Europske unije.