Neka trendovi rade u vašu korist!
Oslanjajući se na tri kanala – medije te Instagram i TikTok putem suradnji s influencerima, predstavili smo novi NIVEA Cellular 3 u 1 korektor za njegu područja oko očiju.
Oslanjajući se na tri kanala – medije te Instagram i TikTok putem suradnji s influencerima, predstavili smo novi NIVEA Cellular 3 u 1 korektor za njegu područja oko očiju.
Iz Instagramovog izvještaja o trendovima za 2023. doznali smo što Generacija Z vidi kao najvažnije teme i kako će se to odraziti na sadržaj na platformi.
Suradnje s influencerima s manjim brojem pratitelja, ulaganja u sadržaj na društvenim mrežama i iskorak na TikTok obilježit će komunikaciju domaćih brandova u 2023.
Pažljivim planiranjem i raznovrsnim sadržajem kroz klasičnu PR kampanju ostvarili smo ambiciozne ciljeve.
BeReal je platforma koja nas potiče da se prikažemo u pravom svijetu tj. bez filtera, namještanja i svih ostalih pomagala kojima uljepšavamo sadržaj.
Potreba da budemo virtualno prisutni i dostupni 24/7 značajno utječe na produktivnost i kvalitetu radnog učinka.
I u 2023. dominirat će video sadržaj, a različite društvene mreže će se još teže boriti za pažnju i naklonost korisnika.
Posljednji #VoXPopuli u 2022. prigodno smo posvetili blagdanima, darivanju te pogledu u 2023.
Priključi se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i promijeni svoj život na bolje!
Pridružili smo se revoluciji čistog svijeta predstavivši brand ekoloških proizvoda za čišćenje kroz integriranu kampanju.