Organizacije spremno dočekuju uvođenje eura
VoxPopuli na temu uvođenja eura pokazuje kako su poslovne organizacije optimističnije od građana i novu valutu dočekuju spremno.
VoxPopuli na temu uvođenja eura pokazuje kako su poslovne organizacije optimističnije od građana i novu valutu dočekuju spremno.
Posljednje dane ljeta proveli smo snimajući #EUtalks – svojevrsni walk&talk show u kojem smo pričali o aktualnim temama i politikama kojima se bavi Europska komisija.
Bez obzira želite li istaknuti neki svoj proizvod, posebnu ponudu ili pozitivna iskustva drugih tzv. prikvačene odnosno objave „pinane“ na vrh profila mogu vam u tome pomoći.
Unatoč razvijenim digitalnim vještinama građana, bez povećanja broja IKT stručnjaka, hrvatska poduzeća ne mogu iskoristiti puni potencijal digitalne transformacije.
Smanjujemo CO2 i vodimo aktivniji život.
Dobri primjeri domaćih brandova na TikToku su još rijetkost, ali u 2023. to bi se moglo promijeniti.
Influencers marketing je za većinu modernih brendova jedan od alata u kojeg ulažu sve više. I to s dobrim razlogom – djeluje.
Metaverse se širi, a sve više brendova ulaže svoje kreativne napore za prisutnost u tom virtualnom svijetu.
Novija istraživanja META-e pokazuju kako sadržaj koji nije potpuno „ispoliran“ ostvaruje bolje rezultate.
Održivo poslovanje nije jednostavno, ali je nužno.