Nove aktivnosti u sklopu programa Čini pravu stvar

Zaštita djece i mladih na Internetu u sklopu programa održivog poslovanja Čini pravu stvar

Što mediji žele?

Donosimo pet savjeta za dobru suradnju s medijima

Oglašavanje je dokazano dobar odgovor na krizu

Kada poslovanje zapadne u financijske probleme ili se pojavi pritisak na profitabilnost brenda, budžet za oglašavanje je često prvi koji se smanjuje

Većina Hrvata tijekom godišnjih odmora radi

U našoj zadnjoj Vox populi anketi bavili smo se temom ljetnih godišnjih odmora i provjerili jesu li se stvari promijenile u odnosu na vrijeme prije korona-pandemije

Bez inovacija nema napretka

Da inovacije pokreću svijet dobro znaju Richard Branson, Elon Musk i Mate Rimac. Ni marketinška industrija od njih nije cijepljena, najbolji znaju da bez inovacija nema napretka

Tko ima najveći utjecaj na Instagramu?

Prema prosječnoj zaradi od objava na svojim Instagram profilima, vrh ljestvice drže globalno poznate osobe iz javnog života, sportaši i pjevači

Zašto slušati kreatore sadržaja

Nikada nije bilo jasnije da su vrijednosti za koje se brendovi zalažu važne, jer potrošači danas rado plaćaju više ukoliko se s njima mogu poistovjetiti

Koliko (ne)brinemo o problemu plastičnog onečišćenja?

Većina ispitanika svjesna je najvećeg ekološkog problema današnjice, ali očekuju više od države i poslodavaca

Kružna ekonomija ključna je za razvoj održivog poslovanja

Najveći izazov sustav gospodarenja otpadom

Sedam savjeta za pripremu osnovnog PR alata

Jedan od najčešćih zadataka u životu svakog PR-ovca je pisanje priopćenja za javnost. Donosimo vam jednostavna pravila za produkciju ovog naizgled jednostavnog sadržaja.

122232431