Pet osnovnih koraka do izgradnje brand awarenessa
Svijest o brendu moguće je graditi i širiti na mnogo načina, a evo i kako svoj brend možete učiniti prepoznatljivim
Svijest o brendu moguće je graditi i širiti na mnogo načina, a evo i kako svoj brend možete učiniti prepoznatljivim
Djeca danas zarađuju milijune na svojim YouTube kanalima i pri tome se dobro zabavljaju.
Što veće, to bolje. Je li moguće da na takav način razgovaramo čak i nakon što najveće društvene mreže aktivno koristimo više od desetljeća? Ako mislite da je odgovor ne, varate se.
Sjećate li se medijske buke koja je nastala zbog influencerice Doris i njene želje za suradnjom s restoranom u Poreču?
Slavimo 20 godina postojanja!
Fake news, click bait, deep fake – u rekordnom roku, ovi termini su od opisa fenomena na društvenim mrežama prerasli u dio naše svakodnevice.
Cilj svake web stranice je privlačenje i zadržavanje korisnika. Uz nekoliko trikova oni s vaše jednostavno neće moći maknuti oči.
Legenda kaže da u tom čarobnom prostoru još uvijek ima nekih izgubljenih kreativaca koji lutaju u potrazi za “boljom“ idejom.
Oglašavanje će donijeti veći broj pregleda, više publike, a samim time i veću prodaju. Čini se logično, ali je li uistinu tako jednostavno? Ne baš.
Istraživanje pokazalo da preko 40% kompanija nije sudjelovalo u bojkotu Facebookovih platformi.