Kako je koronavirus promijenio naše privatne i poslovne navike
Situacija izmiče kontroli, smatra većina ispitanika
Situacija izmiče kontroli, smatra većina ispitanika
Kraj godine vrijeme je kada se zbrajaju poslovni rezultati i rade planovi za iduću poslovnu godinu i to je valjda jedino što se u 2020. u odnosu na prethodne godine nije promijenilo.
LinkedIn story tek se nedavno pojavio na našim ekranima i probudio znatiželju, a mi smo za vas proučili kako funkcionira, što nudi i kako ga najbolje iskoristiti.
Točno polovica ispitanika izjasnila se da ne radi od kuće jednako učinkovito kao i kada su u agenciji, dok drugoj polovici to nije presudno.
Iako su ukupna ulaganja bila u padu, pojačala su se ulaganja u odnosu na prethodnih nekoliko mjeseci, najviše u TV i digital.
Korona-kriza ostavila je veliki trag na zaposlene u svim industrijama te potaknula značajan val promjena u poslovnom svijetu.
Ekološka održivost postaje imperativ
Svijest o brendu moguće je graditi i širiti na mnogo načina, a evo i kako svoj brend možete učiniti prepoznatljivim
Djeca danas zarađuju milijune na svojim YouTube kanalima i pri tome se dobro zabavljaju.
Što veće, to bolje. Je li moguće da na takav način razgovaramo čak i nakon što najveće društvene mreže aktivno koristimo više od desetljeća? Ako mislite da je odgovor ne, varate se.