Kako je koronavirus promijenio naše privatne i poslovne navike

Situacija izmiče kontroli, smatra većina ispitanika

S umjerenim optimizmom u 2021.

Kraj godine vrijeme je kada se zbrajaju poslovni rezultati i rade planovi za iduću poslovnu godinu i to je valjda jedino što se u 2020. u odnosu na prethodne godine nije promijenilo.

Linkedin story

LinkedIn story: Još jedna opcija koja nas treba potaknuti na razgovor

LinkedIn story tek se nedavno pojavio na našim ekranima i probudio znatiželju, a mi smo za vas proučili kako funkcionira, što nudi i kako ga najbolje iskoristiti.

Rad od kuće djeluje pozitivno na većinu agencijskih ljudi

Točno polovica ispitanika izjasnila se da ne radi od kuće jednako učinkovito kao i kada su u agenciji, dok drugoj polovici to nije presudno.

TV

#DialogMythbuster: TV (ni)je mrtav, što sad?

Iako su ukupna ulaganja bila u padu, pojačala su se ulaganja u odnosu na prethodnih nekoliko mjeseci, najviše u TV i digital.

zaposlenika

Sigurnost zaposlenika postaje prvi prioritet

Korona-kriza ostavila je veliki trag na zaposlene u svim industrijama te potaknula značajan val promjena u poslovnom svijetu.

Vrijeme je za promjene u načinu poslovanja

Ekološka održivost postaje imperativ

Pet osnovnih koraka do izgradnje brand awarenessa

Svijest o brendu moguće je graditi i širiti na mnogo načina, a evo i kako svoj brend možete učiniti prepoznatljivim

djeca youtuberi

Najpraćeniji i najplaćeniji Youtuberi današnjice su – djeca!

Djeca danas zarađuju milijune na svojim YouTube kanalima i pri tome se dobro zabavljaju.

DialogMythbuster: ako nemaš bar 100k pratitelja, nemaš ništa!

Što veće, to bolje. Je li moguće da na takav način razgovaramo čak i nakon što najveće društvene mreže aktivno koristimo više od desetljeća? Ako mislite da je odgovor ne, varate se.

126272831